REGULAMIN
PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie
Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie
rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub zapłatę zadatku czy tez przedpłaty lub całej należności za pobyt
w Obiekcie Rynek-Ratusz 10, 50-106 Wrocław, zgodnie z zasadami rezerwacji.
2. Stroną transakcji i wykonawcą usługi jest Inter-es Ponikowscy sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.
Bałtycka 1, 51-109 o nadanym numerze NIP 8952025299, zaś obiekty mają nazwę
handlową: „ABBA” i „Aparthotel New Lux” (dalej: “Obiekt”).
3. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Obiektu.
4. Regulamin jest dostępny do wglądu na terenie Obiektu, a także na stronie internetowej Obiektu:
www.abbaapartments.pl
ZASADY REZERWACJI
1. Umowę rezerwacji uważa się za zawartą z chwilą wysłania na podany przez Gościa adres e-mail
potwierdzenia rezerwacji lub wysłanie wiadomości sms na numer telefonu Gościa.
2. Dokonanie rezerwacji stanowi potwierdzenie, że Gość zapoznał się i zaakceptował
postanowienia Regulaminu.
3. Gość zobowiązany jest do wpłaty zadatku zgodnie z informacjami zawartymi w otrzymanym
potwierdzeniu rezerwacji.
4. Wpłacony zadatek podlega zaliczeniu na poczet ceny usługi hotelowej objętej potwierdzeniem
rezerwacji. Pozostałą kwotę (kwota podana w potwierdzeniu rezerwacji pomniejszona o kwotę
wpłaconą jako zadatek) należy zapłacić w recepcji nie później niż w dniu przyjazdu.
5. Gość otrzymuje klucz-kartę dostępu do drzwi głównych i apartamentu. Utrata przez Gościa w/w
karty związana jest z dodatkową opłatą w wysokości 100 PLN.
6. W toku rezerwacji Gość oznacza wolę skorzystania z odpłatnego parkingu poza Obiektem.
Obiekt nie gwarantuje miejsc parkingowych z uwagi na ich ograniczoną ilość.
7. Gość odpowiedzialny jest za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza danych lub nieprawidłowy
wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu.
8. Obiekt ma prawo do wykonania usługi o podobnym standardzie w terminie określonym w
rezerwacji, gdy realizacja zarezerwowanej usługi okaże się niemożliwa.
9. Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości od 200 PLN - 1000 PLN.
10. Zaznaczenie opcji „Zapoznałem się i akceptuję Regulamin rezerwacji w obiekcie „ABBA” oraz
„Aparthotel New Lux” we Wrocławiu oraz warunki oferty” oznacza, że Gość zapoznał się z
Regulaminem rezerwacji oraz niniejszym Regulaminem, rozumie jego postanowienia, wyraża
zgodę na warunki w nim umieszczone oraz akceptuje warunki wybranej oferty.
REKLAMACJE, ZMIANY I ODWOŁANIE REZERWACJI
1. W przypadku anulowania rezerwacji kwota wpłacona tytułem zadatku nie podlega zwrotowi.
2. Jeśli Gość w trakcie trwania usługi stwierdzi wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z
warunkami rezerwacji i opisem usługi/ produktu zamieszczonym na stronie internetowej Obiektu),
powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi bezpośrednio w Obiekcie, lub za
pośrednictwem email pod adresem kontaktowym newluxcentral@gmail.com lub wiadomością
tekstową typu sms na numer (+48) 665 142 848.
3. Czas rozpatrzenia złożonej reklamacji wynosi do 14 dni. Obiekt zastrzega sobie prawo do
zażądania dodatkowych wyjaśnień jeśli uzna to za konieczne określając na to termin 7 dni.
4. Rezerwację można anulować samodzielnie za pośrednictwem systemu rezerwacji lub zgłosić w
Obiekcie lub e-mailowo. Koszt anulowania rezerwacji jest determinowany przez warunki oferty, w
której jest dokonywana rezerwacja.
5. Chęć zmiany terminu w dokonanej rezerwacji, Gość powinien zgłosić nie później niż na 7 dni
przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu. Tylko pod tym warunkiem Obiekt rozpatrzy
proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Gościa. W przypadku, gdy zmiana w dokonanej
rezerwacji nie jest możliwa, zadatek nie podlega zwrotowi.
DANE OSOBOWE
1. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych
1.1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”), zbieranych
na stronie http://www.abbaapartments.pl jest Inter-es Ponikowscy sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.
Bałtycka 1, 51-109, NIP 8952025299 (dalej: „Administrator”).
1.2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora, w szczególności w
następujących celach:
a. dokonania i realizacji rezerwacji na zasadach określonych w „Regulaminie” przy użyciu systemu
rezerwacji online, realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
b) RODO,
b. realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych
przypadkach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO np. windykacji, czy monitorowania wizyjnego
ruchu na terenie Obiektu.
1.3. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym
okresie dla celów i przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla
zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
1.4. W sprawach ochrony danych osobowych, w tym realizacji uprawnień, Użytkownik powinien
kontaktować się z Administratorem poprzez email ponikrodo@gmail.com.
1.5. Przysługuje Państwu wgląd do danych osobowych przetwarzanych przez Administratora. Mają
również Państwo prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia,
przeniesienia danych lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym
momencie. Mogą Państwo również w dowolnym momencie żądać usunięcia swoich danych
osobowych z serwisu.
1.6. Mają Państwo prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
1.7. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy
uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
1.8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale stanowi warunek dokonania i realizacji
rezerwacji.
1.9. Administrator oświadcza, że dane osobowe są zabezpieczone przed bezprawnym
udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osoby nieupoważnione, zniszczeniem,
utratą, uszkodzeniem lub zmianą oraz przetwarzaniem niezgodnym z przepisami RODO.
2. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 pkt. b) i f) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
3. Zakres przetwarzania danych
Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w następującym zakresie: imię, nazwisko, dane
kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu), numer karty kredytowej, datę pobytu oraz dane
dotyczące ilości i wieku osób z którymi zamawiający będzie podróżował.
4. Przekazywanie danych osobowych do innych podmiotów
4.1. Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na
mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np.
obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji
zamówionej usługi).
4.2. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
5. Polityka „cookies”
5.1. W związku z korzystaniem z niniejszej witryny, zbierane są pliki typu „cookies” („ciasteczka”),
obejmujące zawartość tekstową które mogą zawierać dane osobowe w postaci adresu IP komputera
oraz unikalnego identyfikatora urządzenia zapisanego w pliku. Pliki te nie są przechowywane na
serwerach spółki, a dane z nich są odczytywane jedynie podczas wizyty na stronie.
5.2. Podstawą prawną dla zbierania danych odczytywanych z plików „cookies” jest art. 6 ust. 1 lit. f
RODO, dopuszczający przetwarzanie danych osobowych dla osiągnięcia usprawiedliwionego celu
administratora danych. Celem takim jest dostosowanie strony do indywidualnych ustawień
użytkownika oraz zapamiętanie wprowadzanych przez użytkownika danych związanych z
korzystaniem z serwisu, jak również prowadzenie analiz statystycznych dotyczących użytkowników
i odwiedzających stronę na potrzeby administratora strony.
5.3. Użytkownik może zrezygnować ze zbierania plików „cookies” wybierając odpowiednie
ustawienia przeglądarki, z której korzysta, w sposób opisany powyżej, jednak należy pamiętać, że
w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe.
5.4. Pliki „cookies” przetwarzane przez właściciela witryny obejmować będą:
a. cookies niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania pewnych elementów strony – np.
dokonania opłat. Bez ich zbierania nie byłoby możliwym właściwe wykorzystanie wszystkich
funkcji witryny
b. cookies pamiętające ustawienia strony – np. tworzące możliwość auto-uzupełniania niektórych
pól przy rejestracji
c. cookies wykorzystywane do analizy ruchu na stronie. Analiza ta dokonywana jest za pomocą
urządzenia Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez
Google, Inc. (“Google”). Dane te nie będą obejmowały danych osobowych.
5.5. Administrator nie będzie łączył danych uzyskanych z „cookies” użytkowników strony z
żadnymi innymi danymi, w posiadaniu których znajduje się bądź może się znaleźć ani też nie
będzie tworzył ich kopii na własnych serwerach. Dane z plików „cookies” nie będą przekazywane
do innych podmiotów, nie będą tez przekazywane do państwa trzeciego.
5.6. Mogą Państwo uzyskać dostęp do swoich danych w formie zbieranej poprzez analizę
zawartości plików „cookies”, w treści w jakiej znajdują się na dysku komputera, które są następnie
wykorzystywane przez witrynę oraz w każdej chwili je usunąć.
5.7. Przysługuje Państwu prawo ich usunięcia, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, jak
również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5.8. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności w szczególności w
zakresie ochrony danych osobowych, rozwoju technologicznego oraz rozwój Serwisu.
POBYT I DOBA APARTAMENTOWA
1. Apartamenty wynajmowane są na doby apartamentowe.
2. Doba apartamentowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
3. Prośbę o przedłużenie doby apartamentowej Gość powinien zgłosić w recepcji. Obiekt może nie
uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu.
4. Podstawą do pobytu w apartamentach jest dokonanie Rezerwacji oraz jej opłata albo zgoda na
przedłużenie doby oraz zapłata za nią.
5. Przy zameldowaniu gość jest zobowiązany do okazania fizycznej karty kredytowej, dokumentu tożsamości ze zdjęciem, potwierdzenia dokonania rezerwacji.
6. Rozliczenie za pobyt następuje w dniu przyjazdu przy zameldowaniu gościa.
7. W przypadku niepoinformowania obiektu o niemożliwości przybycia na czas rozpoczęcia pobytu
lub nie zgłoszenia się gościa do godziny 23 do obiektu w dniu przyjazdu, obiekt może anulować
rezerwację, a pobrane opłaty nie podlegają zwrotowi.
8. Gość nie może przekazywać / odstępować ani podnajmować apartamentu osobom trzecim.
9. Osoby niezameldowane w Obiekcie mogą gościnnie przebywać na terenie Obiektu od godziny
8:00 do godziny 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych po godzinie 22.00 oznacza zgodę osoby zameldowanej w apartamencie na odpłatne dokwaterowanie tych osób, w cenie 200 PLN/ za każdą godzinę za każdą osobę.
10. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył
Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu Obiektu lub mieniu Gości,
szkody na osobie Gościa, pracowników Obiektu lub innych osobach przebywających w Obiekcie.
11. Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
12. Zabrania się wnoszenia na teren obiektu sprzętu sportowego dużych rozmiarów, w tym m.in
rowerów.
13. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze standardami w tym względzie obowiązującymi, niniejszym
Regulaminem oraz informacjami wskazanymi na stronie internetowej Obiektu.
14. Gość zobowiązany jest do dbałości o wyposażenie oraz sprzęt Obiektu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie Obiektu pod stałym nadzorem
opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie
szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Obiektu, powstałe z jego winy lub z winy
odwiedzających go osób. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za
wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
3. Wykorzystywanie apartamentów do innych celów niż mieszkalne np. organizowanie imprez
uroczystości lub przyjęć towarzyskich jest niedozwolone. Naruszenie niniejszego zakazu skutkuje
obciążeniem rachunku Gościa karą umowną w kwocie 600 PLN a także możliwością
wypowiedzenia Umowy Najmu ze skutkiem natychmiastowym. Gość jest obowiązany otworzyć
drzwi obsłudze obiektu. Brak otwarcia drzwi może skutkować odłączeniem prądu do danego
apartamentu, na co niniejszym Gość wyraża zgodę.
4. Głośna impreza lub inne naruszenie ciszy nocnej dotyczy poziomu hałasu równego lub wyższego
niż 45 dB mierzonego przy drzwiach apartamentu.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ OBIEKTU
1. Obiekt jest odpowiedzialny za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gościa, chyba
że szkoda wynikła z właściwości rzeczy wniesionej lub wskutek siły wyższej albo że powstała
wyłącznie z winy Gościa lub osoby, która za zgodą gościa przebywała w jego apartamencie. Rzeczą
wniesioną w rozumieniu tego zapisu jest rzecz, która w czasie korzystania przez Gościa z usług
Obiektu znajduje się w Obiekcie.
2. Obiekt udostępnia Gościom sejfy w apartamentach, a Gość jest obowiązany przechowywać
pieniądze, papiery wartościowe i cenne przedmioty, w szczególności kosztowności w sejfach.
Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pieniądze, cenne przedmioty i inne rzeczy wymienione w
zdaniu poprzedzającym pozostawione poza sejfami dostępnymi w apartamentach oraz
pozostawione bez zabezpieczenia. W przypadku, gdy Gość posiada rzeczy, których wartość
przekracza kwotę 2.000 zł, jest on zobowiązany do złożenia ich w skrytce bankowej lub innym
bezpiecznym miejscu znajdującym się poza obszarem w którym są świadczone usługi przez
Obiekt.
3. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek szkody, Gość ma obowiązek niezwłocznie powiadomić
obsługę obiektu o tym fakcie.
ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gości w apartamencie po wymeldowaniu,
mogą zostać odesłane pod wskazany adres, po uprzednim zorganizowaniu i uregulowaniu kosztów
przesyłki kurierskiej we własnym zakresie przez Gościa. Obiekt w dostępny sposób zawiadamia
Gościa o znalezieniu rzeczy i oczekuje 7 dni na dyspozycję postępowania z nimi np. opakowanie i
oczekiwanie na kuriera lub zniszczenie. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Obiekt
nieodpłatnie przechowa te przedmioty przez 1 miesiąc, po czym następuje ich zniszczenie.
2. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za wniesione i pozostawione po zakończeniu stosunku
najmu artykuły spożywcze, leki oraz środki farmaceutyczne, w szczególności zaś za ich należyte
przechowywanie. W/w artykuły pozostawione przez Gościa będą niezwłocznie utylizowane,
zgodnie z właściwymi przepisami sanitarnymi oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy.
CISZA NOCNA
1. W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godziny 23:00 do godziny 6:00 rano. Niezależnie od
powyższego Gość zobowiązuje się zachowywać w sposób nie zakłócający pobytu innych Gości w
obiekcie.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W Obiekcie (poza miejscem oznaczonym na tarasie zewnętrznym na V piętro) obowiązuje
całkowity zakaz palenia tytoniu oraz e- papierosów. Opłata za neutralizację zapachu tytoniu w
zajmowanym apartamencie lub częściach wspólnych Obiektu jest równoznaczne ze zgodą na
obciążenie rachunku Gościa kwotą 1000 zł.
2. W przypadku naruszenia postanowień regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług
osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązania do niezwłocznego zastosowania się do żądań
obiektu, uregulowania swoich należności oraz do zapłaty ekwiwalentu za ewentualne zniszczenia i
do opuszczenia obiektu.
3. W apartamentach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji,
materiałów łatwopalnych, wybuchowych.
4. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu.
5. W przypadku podejrzenia naruszenia niniejszego Regulaminu lub podejrzenia popełnienia
przestępstwa lub wykroczenia, Wynajmujący ma prawo dostępu do apartamentu w każdej sytuacji.
6. Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o
ochronie danych osobowych przez Inter-es Ponikowscy sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul.
Bałtycka 1, 51-109 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Obiekcie, korzystania
przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich
danych osobowych oraz ich korygowania.
7. Prawem obowiązującym jest prawo polskie.
8. Regulamin wchodzi w życie od dnia. 01 lipca 2019 r.
----------------------------------------------------------------------
Regulamin korzystania z Voucherów
I. Zasady Korzystania z Voucherów pobytowych
- Voucher ważny jest do końca roku, na który zrobiona została pierwotna rezerwacja.
- Voucher należy wykorzystać jednokrotnie i w całości. Niewykorzystanie w całości zakresu usług z Vouchera nie mogą być wykorzystane podczas kolejnej rezerwacji.
- Rezerwacja na wykorzystania voucher musi zostać założona za pośrednictwem tego samego OTA co pierwotna rezerwacja.
- Rezerwacja założona na podstawie vouchera musi zostać założona na minimum 7 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu.
- Voucher nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę bądź inne formy płatności.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za Voucher, który został utracony lub uszkodzony, po jego przekazaniu Nabywcy.
- Nabywcy lub Użytkownikowi Vouchera nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Hotelu z tytułu utraty (w tym również kradzieży) lub zniszczenia Vouchera jak i braku skorzystania z Voucheru w terminie jego ważności.
- Po dokonaniu rezerwacji na podstawie numeru przypisanego do Vouchera, Nabywca nie ma możliwości bezkosztowej zmiany terminu pobytu bądź dokonania zmian w rezerwacji.
- Termin ważności Vouchera widnieje na dokumencie.
- Data ważności Vouchera nie podlega przedłużeniu.
- Vouchery przewidują ograniczenia w zakresie dostępności terminów, w szczególności ograniczenia, co do pobytu w obiekcie w terminach: tzw. „Długich weekendów”, okresów: Świąt Bożego Narodzenia, Świąt Wielkanocnych, Sylwestra, Jarmarku Bożonarodzeniowego, Nowego Roku, wakacji, ferii.
- Wraz z otrzymaniem Vouchera Nabywca oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje w całości postanowienia Regulaminu oraz zobowiązuje się do jego przestrzegania
- W przypadku pytań odnośnie Voucherów prosimy o kontakt podany na dokumencie.
- Podstawą do wykonania usługi przez obiekt jest uprzednie (tj. przed rozpoczęciem realizacji danej usług/pobytu/rezerwacji) okazanie Vouchera.
- Wystawca nie gwarantuje dostępności usług. Brak miejsc, a przez to brak możliwości rezerwacji usług w obiekcie w terminie wskazanym przez Nabywcę nie rodzi po Stronie Wystawcy ani obiektu żadnej odpowiedzialności ani nie wpływa na wydłużenie terminu ważności Vouchera.
- W przypadku niewykorzystania Vouchera w zarezerwowanym terminie oraz nie odwołania rezerwacji do tygodnia przed przyjazdem, niewykorzystana kwota przepada a Voucher ulega anulacji.
- Nabywcy nie przysługuje prawo do otrzymania zwrotu reszty, w przypadku niewykorzystania całej kwoty, na jaką wystawiony został Voucher. W przypadku, gdy cena za usługę przewyższa wartość Vouchera Nabywca lub posiadacz Vouchera jest zobowiązany do zapłaty nieuregulowanej różnicy.
- Obiekt ma prawo odmówić realizacji Vouchera w następujących przypadkach: – upływ terminu ważności Vouchera, – uszkodzenie Vouchera uniemożliwiające odczytanie indywidualnego numeru identyfikacyjnego, – nie dokonano uprzednio rezerwacji.
II. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych osobowych jest Inter-es Ponikowscy sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Bałtyckiej 1, Wrocław 51-109.
- Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem sprzedaży Vouchera i jego realizacji, a ich niepodanie uniemożliwi dokonanie sprzedaży i realizacji Vouchera. Dane przetwarzane będą w celu realizacji Vouchera, ustalania i dochodzenia ewentualnych roszczeń oraz wykonania ciążących na Wystawcy obowiązków prawnych wynikających z przepisów podatkowych lub przepisów o rachunkowości.
- Dane będą przechowywane przez okres niezbędny dla wykonania umowy i rozliczeń po jej zakończeniu oraz związanych z nimi obowiązków prawnych Administratora (w celach księgowych) oraz przez okres niezbędny do ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeń;
- Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz ich przenoszenia. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej cofnięciem.
- Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, a także sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, w zakresie którym uprzednio Pani/Pan wyraziła/-ił zgodę.
- Administrator jest uprawniony do przetwarzania wyłącznie danych osobowych Nabywcy Vouchera. Administrator nie jest uprawniony do przetwarzania danych osobowych osoby trzeciej (posiadacza Vouchera), na rzecz którego Nabywca dokonał nabycia Vouchera, z uwagi na brak zgody osoby trzeciej na przetwarzanie jej danych osobowych przez Administratora.
- Mając powyższe na uwadze, nabycie Vouchera przez Nabywcę na rzecz osoby trzeciej, następuje w formie „na okaziciela” lub „imię i nazwisko” osoby trzeciej.
- Administrator nie jest uprawniony do przesyłania/przekazywania Vouchera osobie trzeciej, na rzecz której Nabywca nabył Voucher.
- W celu realizacji przysługujących Pani/Panu praw, związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych Pani/Pan może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod dedykowanym adresem e-mail newluxcentral@gmail.com